Forsheda - Bolmen på Storån

Tänkte ha en helghajk med paddling i kajak från Forsheda till Sunnaryd, på Storån / Bolmen.
Någon som paddlat denna sträckan ? Är den vettig?

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Det blev visst lite knas i tråden då fjärde generationens VKV-are tog över datorn i går. Dvs min 11-åriga dotter har sportlov och har tillbringat tiden med att hjälpa till på varvet med att bla annat starta en fejsbook-sida och skriva föregående inlägg.

Kanske lite förvirrande att tre generationer skriver under samma inloggning men men är det ett familjeföretag så är det ;-)

Hur som så vet jag inte hur detta fungerar då jag personligen är anti mot detta media av moraliska och etiska principer, men ser dock ett visst värde i en kommunikationskanal, så jag får väl krypa till kors och göra ett försök att vårda det hela nu när hon satt bollen i rullning.

Jag ber om ursäkt för att det hamnade en blänkare om detta i denna tråd som inte har något med ämnet att göra.

Med vänlig hälsning Kåre

En kanal

för diskussioner mellan VKV-brukare via en FB-sida är nog en bra idé men bör ha en viss volym för att locka. Så lite mera bilder och trafik behövs.

Thure

Har paddlat där, det går fint.
Fänestad till Forsheda kan finnas lite träd att klättra över beroende på vattenstånd. Längre uppströms så är det fint mellan Ågård till High Chaparral, många åkrokar

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips