Gillar när det är lite variation och skulle gärna vilja gå på både högfjäll, kuperat, ner i dalar och skog och med möjlighet att göra avstickare upp på toppar, och även avstickare utanför leden utan svåra vad. Skippar gärna lååånga bitar med stenskravel. Langa fram tips på era favoriter
Runt 7 vandringsdagar blir det, tänkte bära med mig mat o tält men vore kul att kika in i stuga för det sociala. Utgår från Stockholm.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Fjällvandring varierad natur, tips på sträcka/led?
- Trådstartare Moga
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Det finns inget område i svenska fjällvärlden som stämmer bättre med dina önskemål än Abiskofjällen. Läs här :
www.utsidan.se
Två vandringar i Abiskotrakten
För andra gången på knappt två år kliver jag av tåget i Katterjåkk en sen eftermiddag. Förra gången för första gången ensam: Hur känns upplevelser när man inte har någon att dela dem med? Denna gång tillsammans med min livskamrat: Kommer hon att tycka att det är lika fantastiskt som jag tyckte...
Norge från i höjd med Falun.
Bra tåg o busslinjer.
go tur
Bra tåg o busslinjer.
go tur
enklare för oss i söder
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg