Fisketroll

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
*asgarv*

Påminner om trådarna här ibland. Vetenskapligt vetande var bäst. Måste vara en urtråkad person som skrev inlägget.

Angående flugfisket så förstår jag inte hur man kan träta om smaksaker. Jag tyker om chokladglass, nää vaniljglass är godare. Rena sandlådan.

Den där Bert måste vara var en riktig kaggfiskare dock. Gisses.

dave1

Avslutat
Hahaha.. riktigt roande faktiskt.. särskilt när "Dr Alberth" babblar på om g-protein och blåa beten!! :)

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Näää.. eller joo, kanske men jag fick för mig att vår Bert "Fatman" Juhlin alltid körde samma namn.. vem vet?

Det är med en viss saknad som som jag läste Bert's och Dr AlBert's :) inlägg

Det blir ju lite fart i forumet :)

jojo.. jag håller med om farten! Tyvärr så har vi småtroll fått skäll nyligen så det drar ju ner på "farten"... :)

Tusan jävlar..

..här jobbar man i Sveg halva veckorna men har ALDRIG hört talas om Svegs Fiskeinstitut.
Det enda jag skulle vilja likna vid "SF" är mina jobbarkompisar som är inbitna tävlingsfiskare i Svegs Fiskeklubb.
"Uppdrag granskning"-tråden är ju otroligt underhållande.

/BAX

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.