finns jörnkängan kvar?

Har läst lite gamla trådar...

Bl a stod att man hade avskedat alla anställda vid ett tillfälle.

Finns jörnkängan kvar fortfarande?

P5193009.jpg

Jag var förbi dom i slutet på maj och då fanns en lapp på dörren med texten:

Inga nya beställningar mottages.
Inga reparationer utföres.

Så det ser nog lite mörkt ut.

/Patrik

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
chinerunner; sa:

Inga nya beställningar mottages.
Inga reparationer utföres.

Jag var i kontakt med Jörnkängan i höstas eftersom jag var på jakt efter ett par kängor och då berättade de att de fått in en stor beställning från försvaret (har jag för mig att det var...) och därför inte kunde ta emot några beställningar men att jag skulle höra av mig framåt februari.
Nu löste sig mitt käng-behov på annat sätt så jag har inte haft anledning att kontakta dem igen men det kan ju mycket väl vara så att det är den där beställningen som spökar fortfarande.

Gut Pfad!
Ola.

Ja, jag måste lägga in en känga i debatten här. Jag har haft mina Jörnisar i 7 år. Jag har bytt sula, jag har limmat sulorna 2 gånger, jag har bytt öljor och jag har sytt om dom två gånger. Det är den absolut bästa känga jag haft och jag väntar med spänning på när Jörnkängan kommer igång igen. Jag behöver nya. Servicekostnaderna börjar bli dyra.

lipfip

Forumvärd
Senast ändrad:

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips