finns det någon som vet vart man kan hitta näbbskor/kängor för vinterbruk som kan användas som pjäxor i skidor med kabel- eller stövelbindning?
Efterlysning: Näbbskor för vinter!
- Trådstartare ogren.johan
- Start datum
Jokkmokk ligger lite långt bort för att bara gå på marknad.Testa på Jokkmokks Marknad
Har redan lagt beställning. Dom skojade inte om lång leveranstid. Två år senare och jag har fortfarande inte hört något.Jörnkängan finns med näbb. Går att köpa på internet.
Jörnkänga Original - allmogejakt
Jakt och fritidsprodukter med hög kvalité och bästa servicewww.allmogejakt.se
2 år!!? Vad i helvete. Finns det inga som Jörnkängor på lager?Har redan lagt beställning. Dom skojade inte om lång leveranstid. Två år senare och jag har fortfarande inte hört något.
P.s. Jag beställde anti-frys som jag nu ser har utgått. Går inte att välja storlek eller näbb.
Ring Jokkmokks Skor och fråga. Telefonnummer: 070 326 31 91.Har redan lagt beställning. Dom skojade inte om lång leveranstid. Två år senare och jag har fortfarande inte hört något.
P.s. Jag beställde anti-frys som jag nu ser har utgått. Går inte att välja storlek eller näbb.
Väldigt få. Killen som gör kärnorna har trappat ner produktionen och går snart i pension.2 år!!? Vad i helvete. Finns det inga som Jörnkängor på lager?
Tråkiga besked för oss som gillar Jörnkängan ( även om jag inte missunnar skomakaren pension ). 😢Väldigt få. Killen som gör kärnorna har trappat ner produktionen och går snart i pension.
Det där är bara en bortskämd gnällig företagare som man bara stör sej på.![]()
Skofabrikören som slutade svara i telefon: ”Ändå bara kundjävlar som ringer”
Att knacka på dörren är meningslöst, för Anders Dernebo vill inte ha besök. Men en svensk elitstyrka har nästlat sig in.www.dn.se