Fast i tältträsket!

Halloj

Måste vara den här pumpmojjängen som efterlyses. http://www.naturkompaniet.se/exped-schnozzel-pumpbag-ul-m

Ganska smart mojjäng som kan användas både som stor packpåse och som luftpump, dessutom kan man köpa till en duschadapter och fylla påsen med vatten och duscha.
Tack min vän, det är nog precis det jag efterlyser. Att man dessutom kan konvertera den till en dusch gör ju saken inte ett dugg sämre, det kan nog behövas efter en lång dag på cykeln !

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Annars går det ganska bra att man använder sin Playplus, skruvar bara dit en vanlig skruvkork som man gjort lite hål i....eller så en petflaska med samma kort.

Lättare än så blir det inte!

Sorry, felstavning av mig...Platyplus skulle det vara.
Vätskesystem som finns i olika varianter.

Bilagor

• L_PLATYPUS_PLATYBOTTLE2.jpg
    L_PLATYPUS_PLATYBOTTLE2.jpg
    53.1 KB · Visningar: 739

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips