färgval (lite töntigt)

Blir inte klok på mig själv... Har äntligen hittat rätt kajak men kan inte bestämma vilken färg den skall ha.. Gul, blå, röd eller vit.

Vad tycker ni?

Röd eller gul röstar jag på! Spana i andras fotoalbum här efter bra foto färger. =)
För av någon anledning så gillar folk plåta sina kajaker (endast).. ha ha

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
En röd eller blå kajak kommer bli varmare i sommarvärmen än en vit eller gul.
Röd eller blå kajak syns dessutom sämre för omgivande flytetyg som framförs med hög hastighet.

Burst

orange är fräckt ibland men om man vill ja en riktigt fräch kajak kan man göra sun burst med en varm gul färg kring sittbrunnen och röd ut mot ändarna. annars skall jag göra min nästa kanot guldgul

rött

rött är snyggt!

K1R%20gul_orange%20beg..JPG

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips