Eye of the Tiger, nästa låt?

Pampero; sa:
Ytterligare tre tips:

Rocky Theme - den ger otrolig känsla trots det ganska lama tempot

Bon jovi - King of The Hill

Hammerfall - Hearts on fire

ZZ Top - Bad to the bone

///Björn
[Ändrat av Pampero 2003-11-08 kl 11:47]
heter han inte George Thorngood, killen som har gjort bad to the bone eller är jag ute å vimsar
 
Det är mycket möjligt, men jag har bara hört och sett ZZ Top. Kanske har dem tagit den av honom eller tvärtom.

///Björn
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
cancerman; sa:
heter han inte George Thorngood, killen som har gjort bad to the bone eller är jag ute å vimsar

George Thorogood heter han.

Det mesta med Metallica och AC/DC.
Själv brukar jag också köra med Totta Näslund och Roffe Wikström, men jag är ju som jag är.

/BAX
 

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Re: Ramones

percabalo; sa:
Allt med Ramones. Du kommer inte att gå att hejda.

Ramones “Hey ho lets go” om man skall springa är väll att föredra.


Edit: Själv avslutar jag löpningen med att lyssna på Ray Charles “Hit the road Jack!”.
[Ändrat av Öhrn 2004-03-18 kl 12:34]
 
-Patric-; sa:
sachsaren; sa:
Motörhead - "Killed by death"
/G.

Eller "Ace of Spades".. (trodde inte att ni Tyskar hade musiksmak!!)

;)

Patric, någon gång blir man faktiskt lite trött på marschmusik! ;)
9738124.jpg
 
Kenny Loggins - Playing With The Boys
Rhapsody - Emerald Sword (Ja, powermetal funkar GRYMT bra =])
Sonata Arctica - San Sebastian (Samma sak här, akta tempot bara. =])
 
danko jones - lovercall
zz top - tush
motorhead - ace of spades
Broder Daniel - Luke Skywalker
Backyard Babies - Minus Celsius
Chicks On Speed- We don't Play Guitars
paris - disco fever
Randy - Cheap thrills
Hammerfall - Hammerfall



Funns hur mucket som hellst att välja på :D
favoriten är "paris - disco fever" det är ett måste!
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.