Exped Synmat 3-D

Är det någon som har erfarenhet av Expeds 'platta' serie med liggunderlag, 3-D. Är lite dyrare än de vanliga och jag undrar om det är värt pengarna? 30 % på liggunderlag hos outdoorexperten nu i helgen.

Köpt

Slog till på ett Synmat 3-D 7 MW. Sjukt dyrt till ordinarie pris (2595 kronor) men med kampanj på 30 % så landade jag på 1816 kronor. Även det mycket pengar men jag tror jag får ett riktigt bra liggunderlag. Återkommer med recension senare.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Kämpar vidare solo i tråden. Nu har jag fått min Exped Synmat 3-D 7 MW och det är såklart ett härligt liggunderlag. Liiiite osäker på mervärdet med 3-D jämfört med utan. Måste jämföra i butik nästa gång jag har vägarna förbi.

Jag tittade på hemsidan om dessa men lyckades inte riktigt tyda ut vad som skiljer dessa från andra, är det att kanalerna är plattare och att det skulle öka komforten?

Skickat från min SM-G390F via Tapatalk

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips