Etrex SE någon som kan den?

Hej !

Köpte en Etrex SE nyss och blir inte kompis med den. Den låser sig ibland och enda sättet jag har att komma vidare är genom ta ut batteriet. Det finn en skärmlåsning men fattar inte om det är den som strular. Oftast är det i navigeringsmenyn den låser sig typ kompasspilen.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Pu börjar fundera på om jag inte skulle sända skiften i retur. Supporter ger mig möjlighet att sända in programvaran och det ska jag göra men prylen kostade 2000 kr och jag har strulat många timmar på den redan. Min timpenning börjar bli låg. Irritation över saker som inte funkar och man inte heller kan beskriva felet exakt är de värsta felelen.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips