Erstaviken ligger spegelblank

Gav till ett tyst glädjetjut när jag gick ner till Erstaviken. Den ligger sedan i natt blank 1-1,5 cm så långt jag kunde se från en av bryggorna nedanför Solsidan. Blir det fortsatt kallt blir den kanon till slutet av veckan.

Lästips

Stilla bergsglädje

Montafon, en av Vorarlbergs mest populära dalar, lockar många besökare både sommar och vinter. Men under försäsongen visar den sig från sin lugna ...

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
*håller tummarna*

Låter härligt. Hoppas bara att det inte sätter igång å snöar innan isen hunnit växa till sig. Skulle ju kunna bli åkbart frammåt helgen om temperaturen fortsätter att hålla sig en bit under nollan.

Inget mer glädjetjutande

En uppdatering på mitt inledande inlägg.
Vid förmiddagens koll m piken hade isen inte växt till sig mer. För tunga låga moln i natt. Sedan dess har det dessutom vräkt ner snö.

Verkar som ni kan ställa om ev helgplaner på Erstaviken, sorry
[Ändrat av Fjärdebrunn 2004-01-27 kl 15:32]

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips