Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Erfarenheter av Rebel Jara resp Rebel Husky/Big Dog
Då jag själv går och funderar på en rebel husky hade det varit intressant att höra lite av dina intryck av kajaken?
även jaran skulle vara intressant att höra några ord om då den genererar ännu färre träffar på Google , om det nu är så att du provade båda innan köpet av huskyn.
Provpaddlade Huskyn några gånger, trevligt kajak, lekfull och enkelt att manövrera med kantning men bra initial och sekundär stabilitet för att kännas tryggt för avslappnat paddling. Men den var lite för lik min Aquarius SeaLion LV för att det kändes motiverat att byta. Jag är 1,85 lång och 85 kg och Huskyn passade perfekt. Seakayak Billdal har de flesta Rebel hemma för provpaddling och Mikael är väldigt kunnigt och hjälpsam.
Att säga farväl till ett landskap
Ibland slår det mig när jag betraktar ett fotografi: det är som att titta in i en spegel. Man söker inte bara ...
2 kommentarer
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
1 kommentar
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer
Jag gjorde min första vintertur på 10 år genom Sareks södra gränstrakter mellan den 27:e mars och 5:e april. Den var tänkt att gå genom Änok, ...
5 kommentarer
Kan du verkligen se en elftedel av Sverige från Kebnekaise? Det låter imponerande – men är det sant? Jag testade påståendet, från svenska fjäll till ...