-Patric-; sa:jaaa.. det finns folk som envisas med att dyka solo oxå.. men ett fel blir inte rätt för att många gör det?
Så rätt och riktigt så Putte, men med sällskap har du större möjlighet till assistans om något händer.
-Patric-; sa:jaaa.. det finns folk som envisas med att dyka solo oxå.. men ett fel blir inte rätt för att många gör det?
crazy; sa:Tråden var menat att handla om det men det är få som sagt vad de gör praktiskt.
Mat är nog bra... men man överlever minst 3 veckor utan någon mat alls och de två första av dom kan man dessutom vara i princip fullt aktiv. MEN utan vatten överlever man bara 3 dar!!! Så ska man fokusera på något så är det vatten man ska se till att ha med sig, eller ha nära tillgång till.dangermouse; sa:Några av följande förslag kanske är självklara, men ändå:
.....
- Ett extra mål mat
......
cnygardh; sa:Mat är nog bra... men man överlever minst 3 veckor utan någon mat alls och de två första av dom kan man dessutom vara i princip fullt aktiv. MEN utan vatten överlever man bara 3 dar!!! Så ska man fokusera på något så är det vatten man ska se till att ha med sig, eller ha nära tillgång till.
cnygardh; sa:Mat är nog bra... men man överlever minst 3 veckor utan någon mat alls och de två första av dom kan man dessutom vara i princip fullt aktiv. MEN utan vatten överlever man bara 3 dar!!! Så ska man fokusera på något så är det vatten man ska se till att ha med sig, eller ha nära tillgång till.
Kroppen är segare än man tror! Visserligen har jag inte testat att fasta i 2 veckor men däremot har jag flera gånger fastat en vecka på bara vatten. Just nu har jag avverkat 5e dagen i en vattenfasta och har jobbat normalt hela tiden, och mår hyfsat bra (hungrig är jag dockmillimeter; sa:Men jag skulle inte kunna var aktiv i någon nyttig mening i två veckor utan mat!Det känns som att efter ett par dagar skulle jag förmodligen vara rätt seg i huvudet och dessutom väldigt kraftlös.
cnygardh; sa:Kroppen är segare än man tror!
- Är den verkligen inte större än en vanlig hajfenstelefon? Av bilden och proportionerna verkar det så?