• Vi har ju bytt forum och det finns säkert en del att förbättra. Har du problem? Titta först i forumet Felrapporter om felet redan är känt. Om inte så kan du starta en ny tråd där. Har du förslag på förbättringar eller andra synpunkter så passar ett inlägg i Funktionsförslag bättre.

En natt ute i månaden...

Aprils första (och hittills enda) utenatt blev med dottern i vindskydd. Mycket mysigt!
Härligt! Och inte så kallt va?

Var ute och kollade på nästa planerade tältplats men den var redan upptagen... Sedan förra sommaren har myrorna hittat dit och byggt sig en stack. Jag har inga stora problem med insekter men när de blir så många som en myrstack så kan jag tänka mig att leta vidare...

Maj

Fick världens bästa morsdagspresent i morse; dottern som pussade mig på kinden och sa ”jag vill sova alla mina dagar i tält med dig, mamma!” Fåglarna sjöng för full hals, tältet låg tacksamt i skugga medan solen gick upp och sken på träden intill. Väl hemma hade sonen fixat lyxfrukost som avnjöts i solen. Älskade ungar!

Passade på att testa det nyinköpta liggunderlaget: ett Exped synmat hyperlite duo LW. Passade helt perfekt in i tältet (Nallo 2GT)!

Bilagor

Kul att du har en dotter som är intresserad av att campa ute i det fria med dig.:) Det är inte ofta man hör sådant från barn idag.

Fick världens bästa morsdagspresent i morse; dottern som pussade mig på kinden och sa ”jag vill sova alla mina dagar i tält med dig, mamma!” Fåglarna sjöng för full hals, tältet låg tacksamt i skugga medan solen gick upp och sken på träden intill. Väl hemma hade sonen fixat lyxfrukost som avnjöts i solen. Älskade ungar!

Passade på att testa det nyinköpta liggunderlaget: ett Exped synmat hyperlite duo LW. Passade helt perfekt in i tältet (Nallo 2GT)!
Jag tror du kommer bli nöjd med liggunderlaget. Min dotter envisades alltid med att krypa upp på mitt smala Hyperlite. Jag köpte sen samma som du har och det gjorde underverk för sömnen. Nästintill ett måste när man tältar med en 3-4 åring 😁