Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ditt senaste inköp "bilder"
- Trådstartare Gun-valld
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Köpt mej ett hilleberg nammatj 3gt som jag funderat på att göra många år
men nu när den nya mörkgröna kom så slog jag till
fick footprint på köpet oxå . Det ser svart ut när solen lyser på det men annars mörkgrönt.
Bifogade bilder
Bifogade bilder
Bilagor
...från Lidl av alla ställen. Ibland hittat man guldkorn där man minst anar.
LIDL har ofta bra saker speciellt om man ser på kr/kvalitet
Tja, då blev det en Haglöfare till...
Men inte ännu en Alaska denna gång - utan en klart läcker/söt reklamsak:
En orange textil med den riktiga Haglöfslogon - hattlogon - tryckt i någon form av screentryck,
som lämnar ett riktigt tjockt lager gummiaktig färg efter sig. Ordentligt förstärkta hörn, med
stora öljetter, och mått 95,5*43,5 cm. (Jag la en vanlig blå BiC på som storleksreferens...)
Sittande på garageväggen blir den ett perfekt komplement till mina Haglöfssäckar!
[Och hängd bakpå en grön Alaska så blir den som en klar fyrbåk ute på fjället... ? ]
Men inte ännu en Alaska denna gång - utan en klart läcker/söt reklamsak:
En orange textil med den riktiga Haglöfslogon - hattlogon - tryckt i någon form av screentryck,
som lämnar ett riktigt tjockt lager gummiaktig färg efter sig. Ordentligt förstärkta hörn, med
stora öljetter, och mått 95,5*43,5 cm. (Jag la en vanlig blå BiC på som storleksreferens...)
Sittande på garageväggen blir den ett perfekt komplement till mina Haglöfssäckar!
[Och hängd bakpå en grön Alaska så blir den som en klar fyrbåk ute på fjället... ? ]
Bilagor
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg