Ditt senaste inköp "bilder"

En ryggsäck jag normalt inte skulle köpa, tror jag. Men en ABU Garcia rygga i nyskick för 20 Kr
blir ju rätt het. På "loppis"
 

Bilagor

  • 271202_491534614198407_1504399394_o.jpg
    271202_491534614198407_1504399394_o.jpg
    45.6 KB · Visningar: 3,053
Us military acu digital poncho (tarp) , perfekt för lek och sova under.
 

Bilagor

  • uploadfromtaptalk1352317109440.jpg
    uploadfromtaptalk1352317109440.jpg
    37.2 KB · Visningar: 2,966
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
När Carta får höra om Rea på ficklampor så är det svårt att säga nej, även fast man äger ett tiotal redan!
Led Lenser L7
225m och 100 lumen
249kr på Clas Ohlson
8873413771294.jpg
 
Två inte helt okända friluftskök, ett Optimus Svea och ett Optimus 8 R. Nu har jag tydligen bra förutsättningar för att bli både klättrare och jägare (ironi).

821 pix för Svea:t och en 1000-lapp för 8 R och båda har oskulderna kvar...Får nog ta på finkostymen och filma när jag tänder dem...
 

Bilagor

  • Svea_Hunter.jpg
    Svea_Hunter.jpg
    42 KB · Visningar: 2,494

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Två inte helt okända friluftskök, ett Optimus Svea och ett Optimus 8 R. Nu har jag tydligen bra förutsättningar för att bli både klättrare och jägare (ironi).

821 pix för Svea:t och en 1000-lapp för 8 R och båda har oskulderna kvar...Får nog ta på finkostymen och filma när jag tänder dem...

Oj helt nya, vart har du lyckats hitta dessa. Ja både filma och se till att ta en dyr whiskey och cigarr samtidigt :)

Här är mitt nya som också har med värme att göra, men på huvudet.

img_0251.jpg


Mvh // Johannes
 
Två inte helt okända friluftskök, ett Optimus Svea och ett Optimus 8 R. Nu har jag tydligen bra förutsättningar för att bli både klättrare och jägare (ironi).

821 pix för Svea:t och en 1000-lapp för 8 R och båda har oskulderna kvar...Får nog ta på finkostymen och filma när jag tänder dem...

Oj, finfina grejor...! :) Köpte en Svea för inte så länge sedan, men med patina på köpet.

/M.
 
Två inte helt okända friluftskök, ett Optimus Svea och ett Optimus 8 R. Nu har jag tydligen bra förutsättningar för att bli både klättrare och jägare (ironi).

821 pix för Svea:t och en 1000-lapp för 8 R och båda har oskulderna kvar...Får nog ta på finkostymen och filma när jag tänder dem...

Jag ber att få gratulera!

Var själv och "köpte" morfars Optimus No111 här om dagen. Inköpt 1959 och hyllvärmare sedan 1985. Packningen i tanken var hård, men det höll trycket och fungerade felfritt utan åtgärd. Imponerande :)
 
Ett Helsport Fjellheimen X-Trem Camp 3, märkte även vid övernattnin i djupsnö att ett fotprint till tältet skulle behövas. Köpte det på XXL för den fin fina summan av 3000:- :D
 

Bilagor

  • 2012-12-25 19.56.55.jpg
    2012-12-25 19.56.55.jpg
    35.6 KB · Visningar: 2,288
3000 kr är grymt billigt för det tältet!
Med en footprint så kan du inte gräva ut absiden... Fast deras lösning för fastsättning gör att du lätt lossar om du behöver/vill gräva!

Japp för var det rea på det så det kostade 4k sen veckan efter var det 25% på ALLT så dom fick göra ett återköp så köpte jag det igen fast för 3K. Är det såna snäppen på footprinten!? har inte hittat nåon bra bild än..
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.