Dagens rea-tips (allmänt)!

Rea på Clas Ohlson

Utförsäljning av produkter som utgår, när den nya katalogen börjar gälla http://www.clasohlson.se/

Cykeldator, cykeldäck och lite andra cykeltillbehör, batteriladdare, ficklampor, solcellsladdare 36-1511 (något för mig) + massor av andra saker som riktar sin till personer med fler intressen än de vi här på Utsidan har.

Per Brune (tar cykeln in till city för att kolla om det finns någon solcellsladdare i den lokala butiken)

krokar från “Everest raincover for kid pack”

Jag “hittade” “Everest raincover for kid pack” på Stadium, med 4 sådana här krokar (till höger i bilden) som är hårdvaluta.

mi_mitt.jpg

25 SEK vill dom ha och då för man förutom krokarna en del tyg och genomskinlig plast. Vad man ska ha detta till (förutom krokarna) återstå att komma på, men det får dröja till man inte längre kan ha shortsen utomhus utan att frysa.

Många av “Everest raincover for kid pack” innehåller inte dessa korkar utan i stället spolknappar (4st)

Per

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Re: Re: Re: Playground

tiddelipom; sa:
Nordesjö; sa:
langby; sa:

Woo! Noll spänn för Haglöfs-underställ och ett Marmot-tält!

Tja ... Marmot-tältet kan väl knappast falla in under kategorin UL. Ett enpersonerstält på 175 kg!!! :)
http://www.backcountry.com/store/MA...os-Tent-2-Person-3-Season.html?swatch=MAR0391

Fast nu verkar de ha höjt priset. Det kan man ju förstå att man inte kan ge bort ett så tungt tält.

30 % på underställen från Haglöfs! Då kanske man kan ta igen sin besvikelse efter Haglöfs Outlet.

Sportutförsäljning Barkarby handelsplats

Vet inte vad butiken heter riktigt. Tror det har varit en Intersportbutik som ska byta namn.
De har iaf 50% på allt.

den som hittar något intressent på "sportutförsäljning" nu borde få en medalj. Jag har precis vart i tre sånna affärer i sthlm och det är bara lite ihopskrap i storleken xxxs eller xxxxl kvar:)

Men det har varit bra grejer under rean. Har säkert handlat för 10000 bara under den tiden.. 2 par meindl kängor. Ett tält på 50% två goretexjackor, underställ och två par joggingskor:)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips