Dagens rea-tips (allmänt)!

Rea på Clas Ohlson

Utförsäljning av produkter som utgår, när den nya katalogen börjar gälla http://www.clasohlson.se/

Cykeldator, cykeldäck och lite andra cykeltillbehör, batteriladdare, ficklampor, solcellsladdare 36-1511 (något för mig) + massor av andra saker som riktar sin till personer med fler intressen än de vi här på Utsidan har.

Per Brune (tar cykeln in till city för att kolla om det finns någon solcellsladdare i den lokala butiken)
 
krokar från “Everest raincover for kid pack”

Jag “hittade” “Everest raincover for kid pack” på Stadium, med 4 sådana här krokar (till höger i bilden) som är hårdvaluta.

mi_mitt.jpg


25 SEK vill dom ha och då för man förutom krokarna en del tyg och genomskinlig plast. Vad man ska ha detta till (förutom krokarna) återstå att komma på, men det får dröja till man inte längre kan ha shortsen utomhus utan att frysa.

Många av “Everest raincover for kid pack” innehåller inte dessa korkar utan i stället spolknappar (4st)

Per
 
Re: Re: Re: Playground

tiddelipom; sa:
Nordesjö; sa:
langby; sa:

Woo! Noll spänn för Haglöfs-underställ och ett Marmot-tält!

Tja ... Marmot-tältet kan väl knappast falla in under kategorin UL. Ett enpersonerstält på 175 kg!!! :)
http://www.backcountry.com/store/MA...os-Tent-2-Person-3-Season.html?swatch=MAR0391

Fast nu verkar de ha höjt priset. Det kan man ju förstå att man inte kan ge bort ett så tungt tält.

30 % på underställen från Haglöfs! Då kanske man kan ta igen sin besvikelse efter Haglöfs Outlet.
 
Sportutförsäljning Barkarby handelsplats

Vet inte vad butiken heter riktigt. Tror det har varit en Intersportbutik som ska byta namn.
De har iaf 50% på allt.
 
den som hittar något intressent på "sportutförsäljning" nu borde få en medalj. Jag har precis vart i tre sånna affärer i sthlm och det är bara lite ihopskrap i storleken xxxs eller xxxxl kvar:)

Men det har varit bra grejer under rean. Har säkert handlat för 10000 bara under den tiden.. 2 par meindl kängor. Ett tält på 50% två goretexjackor, underställ och två par joggingskor:)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.