Dagens rea-tips (allmänt)!

Re: Re: Re: Jippi!

öringen; sa:
Pfff, jag sprang ut 10 minuter i smyg bara, fort in, leta grejer, betala, fort ut och tillbaka. Chefen hann aldrig ens märka att jag var borta. Pröva det när du är i stan och sticker småbarn i armarna nästa gång :)
Uppenbarligen var du tillräckligt effektiv under dina "10 minuter" ("-Men jag lovar, det här ÄR tretti centimeter") för att rensa ut allt intressant, medan jag satt och slet i mitt anletes svett. Passa så du inte vaknar upp under eftermiddagsluren med tolv kliande prickar i pannan!

När jag hittade till butiken var det mesta utsålt utom dam stl XS och XL, samt lite slalomskidor. Nå, det var inte sämre än att jag hittade lite mössor och handskar, samt en HB Bivanorak! Nu får jag äntligen en ursäkt att prova den hopplösa hybridlösningen!

Det där stickandet av barns armar finns faktiskt förevigat på:
http://www.nsd.se/artikel.aspx?artid=18146&arkiv=False
Om du letar fram NSD från 10/4 så finns jag på en alldeles för stor bild på framsidan... OBS: känsliga tittare varnas!
 
Re: Jippi!

öringen; sa:
Hägglunds i Luleå ska flytta och har slutrea. 30-70 % på hela sortimentet, mkt bra pryttlar kvar nyss ( de öppnade 10... ) men mkt folk också. Skynda och fynda alla som har nära :)

Vet inte om jag ska tacka dig eller förbanna dig... gjorde av med på tok för mycket pengar :(

/Ulf
 
Jag tyckte det fanns mkt kläder kvar i går eftermiddag iaf. Skor i massor på lagret och en del utförslagg. Sen kan det väl vara si och så med storlekar som sagt var, men värt en koll i af tycker jag :)
 

avslutad210712

Gäst
öringen; sa:
Jag tyckte det fanns mkt kläder kvar i går eftermiddag iaf. Skor i massor på lagret och en del utförslagg. Sen kan det väl vara si och så med storlekar som sagt var, men värt en koll i af tycker jag :)

Tror jag skall ta en sväng ner idag också och kolla efter ett par skor i min storlek. Tänkte inte på att fråga för de som jobbade där såg lite småstressade ut i tisdags :)
 

avslutad210712

Gäst
Re: Re: Re: Re: Jippi!

Strykarräven; sa:
Snacka om lill-lördag: Lönedag och rea på Hägglunds...

Hade men varit elak hade man kanske sett ett samband där :)

För min del hade de hellre fått börja i måndags eftersom jag hade en bunt undanlagda pengar (dunsäckar) som jag kunnat spendera innan alla andra fått lönen.
 
Fd Intersport har fortfarande rea på allt

Tänkte bara påminna om att Stockholms alla Raketsportägda Intersportbutiker fortsätter att sälja ut hela sitt sortiment inför bytet av butiksnamn.

Var på Fältöversten igår och köpte Tevasandaler. Det finns massvis med nya grejer till bra priser - inte bara överblivet skräp eller förra säsongens grejer alltså.
En hel del nya ryggor från Lundhags och Haglöfs och en massa tekniska kläder - bland annat Haglöfs LIM-jacka för 1600, till exempel.
 
Tack för REA-tipset!

Köpte idag ett Marmot Earlylight 2xp för 1200 kr (Ord. 1500 kr) på fd Intersport Sergelgatan...
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.