Dagens rea-tips (allmänt)!

Ville bara tipsa om att Intersport på Högsbo 421 (Gbg) rear ut Haglöfs Matrix säckar i curry färgen till halva priset. De hade en hel del i lager igår iaf.

700kr för 40 liter
800kr för 50 liter
900kr för 60 liter

Köpte själv en 60 liters säck. Mycket säck för pengarna enligt mig.

mvh
Erik
 
tänkte precis skriva samma sak, intersport i nordstan rear matrrix säckar i curry färg. Dock bara 40 och 50 litrarna.
 
Dagens reatips!!!

Var i Malmö över nyår och var inne i en affär som heter Friluftsvaror AB- dom hade rea på bla längdåkningsskidor, utförsskidor. Skridskor, kläder .
Köpte en ryggsäck där för 650 kr 60 L .
 
2895 för en arcteryx bora 80 liter på fjällsport, gbg. köpte en själv, passa på de brukar sällan vara någon rea på arcteryx säckarna.
 
ITAB har sin kebnejacka på utförsäljning för 200 KRONOR!!! Jag har redan köpt två, då jag tycker det är ett prisvärt köp för de 700 den kostade från början, 200 är ett rån! Stora storlekar på jacka, liten på byxa.
 
Köpte just ytterligare ett muddus från skövde natur, 2005års modell på rea ging på just under 2700.
Passa på innan detta förnämliga tält helt försvinner från marknaden.
 
Ryggsäckar

Den som har vägarna in i Norge i dagarna finner på G-sport, Haglöfs ryggsäckar från 60 liter (Matrix i gul och svart) till de större 90 liter. Priser från SEK 900-1350 om jag minns rätt. Dom har även bra priser på slaloskidor nu, Atomic bland annat.

Håkan
 
Stadium.se säljer Haglöfs OXO 550 Q och 650 för 1299kr resp. 1499kr.
Jag fick 650an på knappt en vecka, tyvärr verkar dom bara finnas i grönt men det kan det vara värt, det är ingen ful färg precis.

http://www.stadium.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/sv_SE/-/SEK/ViewApplication-DisplayWelcomePage;pgid=yLaIxKIg4gpSR00bEyTxJYm00000XYHNlvQx

Det är som sagt bara den gröna färgen de rear pga att den är utgående, det kommer en ny brun färg om ett par veckor
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.