Dagens rea-tips (allmänt)!

Ohlssonn tyger vid hötorget (sthlm) har under de sanste månaderna haft mer och mer intresanta tyger under de gånger jag vard där. Nu igår köpte jag en hel del mycket lätta och därmed billiga tyger men det finns en hel del kvar...
 
Windstopper-rea

Öhammars Sportfiske i Linköping har rea på Windstopperkläder. Jag har länge gått och klämt på en Haglöfs Typhoon jacket och nu fick jag den för en tusenlappp. "Evig-julafton-första-kyssen-fred-på-jorden-glad" blev jag! :-D
/Rilleman

Ps. Liksom för att bevisa att de faktiskt ÄR mina bästa kompisar har de också tagit in Tenson Himalaya, till det facila priset av 1200 kr. Fina människor det där. Ds.
 
Team Sportia lämnar 15% på alla Gore-Tex produkter till inehavare av Team Sportia kort(får man i kassan).
Blev ett par Island Pro MFS för min del, 400:- i rabatt.
 
billiga cykelskor, stockholm

Sportson på Katarina bangata säljer ut förra modellen av Shimanos vintersko för 800 spänn. Bara stora storlekar kvar, men vill man få in en socka eller två så kan det bli rätt bra ändå.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.