Då är man

Ska du bygga två innan våren så får du nog ligga i ganska bra. Min Isfjord är lyckligtvis snart färdig, premiärturen utan fällbara skäddan monterad samt utan sits klarades av i Söndags. Wohoo!

Hursomhelst lycka till.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Jo, det är meningen att två skall byggas innan nästa sommar (OK, jag skrev vår, men...)

Jag var ett tag inne på att bygga båda parallellt, men har valt att göra en i taget, får se hur länge jag kommer att vänta med start av Isfjorden... det är ju den som jag ser fram mest mot!!!

Och Grattis till provturen, Leif, hoppas att den kändes bra!

/Robert

Hmmm, lite intressant, jag har satt upp min blogg som en byggdagbok, nämnt det här på Utsidan och sedan har även Björn Thomasson flaggat om den på sin sida och jag har typ 100 besökare OM DAGEN och har knappt börjat bygga ännu...

Vad sägen man, Internet är fantastiskt!

/Rob

Vi som planerar ett bygge är ju mycke nyfikna naturligtvis. Håller naturligtvis tummarna att det går bra för dig, så man får lite "kan han kan väl jag" ;-).

Lycka till.

Mr Ardbeg; sa:
Hmmm, lite intressant, jag har satt upp min blogg som en byggdagbok, nämnt det här på Utsidan och sedan har även Björn Thomasson flaggat om den på sin sida och jag har typ 100 besökare OM DAGEN och har knappt börjat bygga ännu...

Vad sägen man, Internet är fantastiskt!

/Rob

En som kallar sig Mr Ardbeg kan ju bara inte vara helt fel ute.
The Ultimate Single Islay Malt Scotch Whisky.
Perhaps, the most peaty malt whisky in the world...

Lycka till!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips