Då är man

Ska du bygga två innan våren så får du nog ligga i ganska bra. Min Isfjord är lyckligtvis snart färdig, premiärturen utan fällbara skäddan monterad samt utan sits klarades av i Söndags. Wohoo!

Hursomhelst lycka till.

Jo, det är meningen att två skall byggas innan nästa sommar (OK, jag skrev vår, men...)

Jag var ett tag inne på att bygga båda parallellt, men har valt att göra en i taget, får se hur länge jag kommer att vänta med start av Isfjorden... det är ju den som jag ser fram mest mot!!!

Och Grattis till provturen, Leif, hoppas att den kändes bra!

/Robert

Hmmm, lite intressant, jag har satt upp min blogg som en byggdagbok, nämnt det här på Utsidan och sedan har även Björn Thomasson flaggat om den på sin sida och jag har typ 100 besökare OM DAGEN och har knappt börjat bygga ännu...

Vad sägen man, Internet är fantastiskt!

/Rob

Vi som planerar ett bygge är ju mycke nyfikna naturligtvis. Håller naturligtvis tummarna att det går bra för dig, så man får lite "kan han kan väl jag" ;-).

Lycka till.

Mr Ardbeg; sa:
Hmmm, lite intressant, jag har satt upp min blogg som en byggdagbok, nämnt det här på Utsidan och sedan har även Björn Thomasson flaggat om den på sin sida och jag har typ 100 besökare OM DAGEN och har knappt börjat bygga ännu...

Vad sägen man, Internet är fantastiskt!

/Rob

En som kallar sig Mr Ardbeg kan ju bara inte vara helt fel ute.
The Ultimate Single Islay Malt Scotch Whisky.
Perhaps, the most peaty malt whisky in the world...

Lycka till!

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

På två hjul genom Karelen: Grusvägar, bastur och möten för livet

Två irländska cyklister reser till finska Karelen för att utforska områdets “grå guld” – alla övergivna, slingrande grusvägar.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips