Då är man

Ska du bygga två innan våren så får du nog ligga i ganska bra. Min Isfjord är lyckligtvis snart färdig, premiärturen utan fällbara skäddan monterad samt utan sits klarades av i Söndags. Wohoo!

Hursomhelst lycka till.

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Jo, det är meningen att två skall byggas innan nästa sommar (OK, jag skrev vår, men...)

Jag var ett tag inne på att bygga båda parallellt, men har valt att göra en i taget, får se hur länge jag kommer att vänta med start av Isfjorden... det är ju den som jag ser fram mest mot!!!

Och Grattis till provturen, Leif, hoppas att den kändes bra!

/Robert

Hmmm, lite intressant, jag har satt upp min blogg som en byggdagbok, nämnt det här på Utsidan och sedan har även Björn Thomasson flaggat om den på sin sida och jag har typ 100 besökare OM DAGEN och har knappt börjat bygga ännu...

Vad sägen man, Internet är fantastiskt!

/Rob

Vi som planerar ett bygge är ju mycke nyfikna naturligtvis. Håller naturligtvis tummarna att det går bra för dig, så man får lite "kan han kan väl jag" ;-).

Lycka till.

Mr Ardbeg; sa:
Hmmm, lite intressant, jag har satt upp min blogg som en byggdagbok, nämnt det här på Utsidan och sedan har även Björn Thomasson flaggat om den på sin sida och jag har typ 100 besökare OM DAGEN och har knappt börjat bygga ännu...

Vad sägen man, Internet är fantastiskt!

/Rob

En som kallar sig Mr Ardbeg kan ju bara inte vara helt fel ute.
The Ultimate Single Islay Malt Scotch Whisky.
Perhaps, the most peaty malt whisky in the world...

Lycka till!

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.