Cykelkärra till windsurfingbrädan,Ritningar någon???

Skulle behöva en cykelkärra till min Mistral PamAm och Tariffa, någon som har ritnigar till en sådan lr vet var de finns att få tag i.

Kanske nån t.o.m har en till salu för en billig penning..

Skulle också vilja ha massa tips på bra och fiffiga lösningar som handlar om windsurfing.

Undrar också ifall det finns nån Klubb i norrbotten där man kan få tips om bra ställen att surfa på i skärgården.

JH

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Prova vår cykelvagn för kajak

Jag har byggt ett par enkla vagnar för att dra min och kvinnans kajaker bakom våra cyklar. 28" cykelhjul är grunden, sedan en enkel ram av vinkeljärn ur skrotbingen. Ingen dragstång, jag kopplar kajakerna direkt till cyklarna. Allt välbeprövat och fungerande - senast en 14 dagars kajak- och cykelsemester i Skottland!

Med anpassning av måtten borde den gå utmärkt att använda även till en surfingbräda.

Hämta gratis ritning på http://hem.passagen.se/tjornkajak/dokument.html . Tankar du ner den större versionen får du även ett par förklarande fotografier.

hälsningar
Jens M

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips