Colorado vs 60CSx

Att artiklar försvinner från GPS.NO beror på att Mick Rasmussen är en skojare, som inte följer ingångna avtal. Varnas starkt för att ha med honom att göra!

Än så länge följer inte kartinställningarna med när man byter profil i en Colorado, så det hjälper inte ens hur gärna man än vill. Fast detta är ju en bugg som ska fixas, nån gång.

Det finns fler metoder för att traversera grafer, och därmed räkna rutter, än just giriga algoritmer. Men just i det fall att till synes samma förutsättningar kan ge olika resultat gäller ändå.

Klickar in mig här http://www.inwarehouse.se/k/ki.aspx?sku=317451 och ser att det står 1516:- plus moms!
Grattis till ett bra impulsköp om du lyckas få hem en Colorado 300 till det priset. Länken och artikelnumret går till en 60CSx. Men du kan få svårt att hävda köp i god tro till det priset då ordinarie pris är 4000 och jag antar att det inte stod något om midnatts-rea.-) De kommer antagligen hävda felskrivning och häva köpet.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Köp en Magellan Triton 2000 och skriv en recension så att jag får veta om den är nåt att ha.Tidigare GPS'er tycker jag har varit marginellt bättre än karta och kompass,nu börjar det komma lite kringfunktioner som gör de intressanta.
peter

Jag kommer att köra ett seriöst "head-to-head"-test mellan Colorado och Triton 2000 nu över midsommar. Säg till om det är något speciellt ni undrar över som ni vill att jag ska testa.

Jag kommer att köra ett seriöst "head-to-head"-test mellan Colorado och Triton 2000 nu över midsommar. Säg till om det är något speciellt ni undrar över som ni vill att jag ska testa.
Möjligheter att ruttplanera på PC och möjligheter att tanka hem rutter från internätet och installera dem på GPS:en. Med rutt menar jag både guidade vägrutter för cykel & MC samt spår eller tracks för väglöst land.

Jag störs av att det tycks bara vara Garmin som klarar detta på ett bra sätt. Vore bra med lite konkurrens!

Bortsett från att man inte kan stänga av ruttomräkningar fungerar detta som herr Resmark efterfrågar utmärkt på Colorado.

Bortsett från att man inte kan stänga av ruttomräkningar fungerar detta som herr Resmark efterfrågar utmärkt på Colorado.

Jodå. Men det vet vi redan. Nu är det Triton 2000 som skall bekänna färg.

Tänk om det för för första gången dök upp något som funkar på cykel & MC men som inte är en Garmin! Vore kul men fan trot!

Karta till Magellan Crossover

Någon som vet något om kartor till Magellan Crossover?

Behöver en karta på minneskort där Hedmark Fylke finns med. Söder om Rörås och norr om Trysil.

Vilken Norgedel behöver jag?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips