johal; sa:Apropå Lundhags så kan du kolla med dem, de fixar även andra märken. Har de i alla fall sagt till mig.
//johan
De tar ca 600 för ett par Lundhags.
johal; sa:Apropå Lundhags så kan du kolla med dem, de fixar även andra märken. Har de i alla fall sagt till mig.
//johan
crazy; sa:De tar ca 600 för ett par Lundhags.
-Patric-; sa:crazy; sa:De tar ca 600 för ett par Lundhags.
Klart att det e billigt, dom går ju sönder så ofta att det e rena vinsten för dom!!
![]()
Håkan K; sa:900? En butik här lovade att göra det för 50 Euro på mina Hanwag (dvs butiken skickar till Hanwag som byter sula).
/Håkan
-Patric-; sa:Inga problem.. Jag har bytt på mina Meindel Army Pro, lämnade dom på Naturkompaniet så skickade dom kängerna till fabriken.. Kostade 900:- inkl allt!
Njae, mitt inlägg var att jag tyckte att Naturkompaniets 900 SEK var mycket pengar. (Sen är det ju Vibram på de flesta kängor, så stor skillnad kan det inte vara)monstergeddan; sa:Håkan K; sa:900? En butik här lovade att göra det för 50 Euro på mina Hanwag (dvs butiken skickar till Hanwag som byter sula).
/Håkan
Tror du ett par Hanwagsulor passar på mina Meindl då?
...nähä...
/H
Skrev han och böt sen ämne...Nordesjö; sa:Intressant att se hur snabbt trådarna spårar, och i vilka förutsägbara riktningar de spårar.
Nordesjö; sa:Intressant att se hur snabbt trådarna spårar, och i vilka förutsägbara riktningar de spårar.
Jag har ett par skitbra Hillebergkängor.
Närå. Jag har ett par Hanwag.
Utan membran (hoppsan, spår B)
Som Meindl?malindo; sa:Aer sulan aa andra sidan inte paalimmad , utan insprutad PU, gaar det ej att byta. Detta aar ofta fallet med billigare kaengor och skor.
Håkan K; sa:Som Meindl?malindo; sa:Aer sulan aa andra sidan inte paalimmad , utan insprutad PU, gaar det ej att byta. Detta aar ofta fallet med billigare kaengor och skor.
/Håkan