Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
För att inte tala om konkurrenternas märken, där behöver de inte ens anstränga sig själva för att göra felen... När jag kontaktade dem för att få mina Merrell lagade så svarade de (ungefär) med att "visst kan vi göra det, men ska du inte köpa ett par riktiga kängor istället"
Njae, mitt inlägg var att jag tyckte att Naturkompaniets 900 SEK var mycket pengar. (Sen är det ju Vibram på de flesta kängor, så stor skillnad kan det inte vara)
Ursprungsfrågan är ju besvarad. Det går att byta sula. Följdfrågorna lär ju bli "var kan jag få det fixat" resp "vad kostar det". De har vi oxå försökt svara på. Vad bidrar du med?
I princip ska det gaa att byta alla PAA-LIMMADE gummi-sulor, typ Vibram. Fraagan aer att dels hitta raett sula, och dels att hitta naagon som dels kan faa av den gamla sulan, och dels faa paa den nya paa ett bra saett (utan att den ramlar av efter ett tag).
Aer sulan aa andra sidan inte paalimmad , utan insprutad PU, gaar det ej att byta. Detta aar ofta fallet med billigare kaengor och skor.