Bygga kanot

Jaha

Okej, då är jag med ;)

Jag kollade på din sida och det var mycket intressant. Hör av mig om jag har några frågor !

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Avslx

Avslutat
Kolla annars boken 'canoecraft' finns säkert på bibblan eller bokus. Varning för extrem snickarglädje dock. Men den är väldigt handfast och innehåller massa bra och beprövade ritningar.

selway fisher (http://www.selway-fisher.com/) säljer ritningar på stitch-and-glue kanoter (ja, de är ju inte vackra direkt..). Finns nån svensk snubbe som gör det också, har jag för mig.

Snygga byggen

Snygga byggen
newfound22.JPG

Bild från http://www.friedeldesign.se/

Per Brune

Lill-Olle, tack för tipset.

Ally, thanks. I'll read through that.

Brune, mycket fina kajaker. Dock nog lite för mycket arbete per kajak för mig. Kommer behöva begränsa mig ganska ordentligt. :) Men mycket bra hemsida du länkade till. Tack så mycket

Aktuellt

Vandra säkert i värmeböljan

Vandra säkert i värmeböljan
Sommarvandringar står på schemat för många, men värmen ökar risken för både vätskebrist och värmeslag. Med rätt planering kan du njuta av turen.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.