Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Liknande brukar finna hos den lokala matbutiken - eller i alla fall på stormarknaden! Annars fungerar ju oxå rakcreme o dyl - om man vill spara plats...
Kläm in rakkräm i vanliga filmburkar istället, det funkar bra.
En enda filmburk med rakkräm räcker rätt länge för man rakar sig inte direkt varje dag under tex vandring.
Jag har ingen som helst aning om vart man finner dessa små flaskor med rakskum eller dylikt.
Däremot måste jag bara få ställa frågan vad hela vitsen med dom är?
Ska den användas under vandring i fjällen? I sådana fall varför då?
Under resande där man träffar "vanligt" folk kan ja väl förstå, men i fjällen så är det sannerligen onödigt lyxigt tycker jag!
Får väl då återigen slå ett slag för universalsmörjan: JAKFETT. Funkar till det mesta och är finfint läkande på små skärsår. På mindre grabbar som jag själv duger dock en skrovlig bit handduk gott
Får väl då återigen slå ett slag för universalsmörjan: JAKFETT. Funkar till det mesta och är finfint läkande på små skärsår. På mindre grabbar som jag själv duger dock en skrovlig bit handduk gott
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...