Bra köp?

Gary Fisher Big Sur, fjolårsmodell eller kanske tom förrförra årets modell, nedsatt från 12000 till 6000, köpläge?
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Den är ny, ej skivbromsar, dubbelbottnade fälgar minns jag att försljaren sa:), ungefär det jag kan säga, kan inte det här med cyklar. Har funderat på en scott aspect 45 för ungefär samma pris, vilken rekommenderar du?
 
Bra köp

Gary Fisher Big Sur, fjolårsmodell eller kanske tom förrförra årets modell, nedsatt från 12000 till 6000, köpläge?
Bra pris
En Gary fisher är altid ett bra köp !
Har själv en GF Paragon sedan -98 och ser inget skäl till att byta ut den mot något nyare
har åkt på nya Cyklar av andra fabrikat men min har alltid känts bättre
min är mestadels skogskörd motion/träning och även enstaka tävling
vad som förvånar mig mest är att jag inte ens har behövt dra åt en eker
en kompis säljer GF i sin cykelbutik och han sa vid ett tillfälle att han aldrig haft en reklamation på en Gary fisher
Dessutom är ju GF "orginalet" å bara de är ju lite kul

Köp hojen du !
de ångrar du inte
 
Blev en GF Marlin istället:), 2000 billigare i nypris en femhundring billigare nu, med skivbroms, säljaren (en annan än sist samma affär) påstod att det är bättre med sån om man ska cykla mycket på vintern. Har bara hunnit testa en liten runda men känns kanon, har hänt en del sen jag köpte min förra mtb, för sådär 15 år sen. Nu väntar jag bara på kyla och skare så jag kan ge mig ut på skoterlederna, underbar cykling det:)!
 
Blev en GF Marlin istället:), 2000 billigare i nypris en femhundring billigare nu, med skivbroms, säljaren (en annan än sist samma affär) påstod att det är bättre med sån om man ska cykla mycket på vintern. Har bara hunnit testa en liten runda men känns kanon, har hänt en del sen jag köpte min förra mtb, för sådär 15 år sen. Nu väntar jag bara på kyla och skare så jag kan ge mig ut på skoterlederna, underbar cykling det:)!
Grattis då !
personligen hade jag laggt på den där femhundringen ändå trots avsaknad av skivbroms.....
Grabben har skivor på sin Kona , får lämna in den för luftning av bromsarna ibland
går ju att fixa själv om man köper verktyg för detta
Du bir nog nöjd med köpet
 

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.