Bra köp?

Gary Fisher Big Sur, fjolårsmodell eller kanske tom förrförra årets modell, nedsatt från 12000 till 6000, köpläge?
 
Den är ny, ej skivbromsar, dubbelbottnade fälgar minns jag att försljaren sa:), ungefär det jag kan säga, kan inte det här med cyklar. Har funderat på en scott aspect 45 för ungefär samma pris, vilken rekommenderar du?
 
Bra köp

Gary Fisher Big Sur, fjolårsmodell eller kanske tom förrförra årets modell, nedsatt från 12000 till 6000, köpläge?
Bra pris
En Gary fisher är altid ett bra köp !
Har själv en GF Paragon sedan -98 och ser inget skäl till att byta ut den mot något nyare
har åkt på nya Cyklar av andra fabrikat men min har alltid känts bättre
min är mestadels skogskörd motion/träning och även enstaka tävling
vad som förvånar mig mest är att jag inte ens har behövt dra åt en eker
en kompis säljer GF i sin cykelbutik och han sa vid ett tillfälle att han aldrig haft en reklamation på en Gary fisher
Dessutom är ju GF "orginalet" å bara de är ju lite kul

Köp hojen du !
de ångrar du inte
 
Blev en GF Marlin istället:), 2000 billigare i nypris en femhundring billigare nu, med skivbroms, säljaren (en annan än sist samma affär) påstod att det är bättre med sån om man ska cykla mycket på vintern. Har bara hunnit testa en liten runda men känns kanon, har hänt en del sen jag köpte min förra mtb, för sådär 15 år sen. Nu väntar jag bara på kyla och skare så jag kan ge mig ut på skoterlederna, underbar cykling det:)!
 
Blev en GF Marlin istället:), 2000 billigare i nypris en femhundring billigare nu, med skivbroms, säljaren (en annan än sist samma affär) påstod att det är bättre med sån om man ska cykla mycket på vintern. Har bara hunnit testa en liten runda men känns kanon, har hänt en del sen jag köpte min förra mtb, för sådär 15 år sen. Nu väntar jag bara på kyla och skare så jag kan ge mig ut på skoterlederna, underbar cykling det:)!
Grattis då !
personligen hade jag laggt på den där femhundringen ändå trots avsaknad av skivbroms.....
Grabben har skivor på sin Kona , får lämna in den för luftning av bromsarna ibland
går ju att fixa själv om man köper verktyg för detta
Du bir nog nöjd med köpet
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.