Bohusföraren

Hej.
Tänkte höra med er gott folk om någon vet var jag kan få tag i "Klätterguide Bohuslän". Sprang runt i alla butiker i göteborg som är återförsäljare utan att få tag i ett ex. Har även mailat bohusläns kk utan något svar. Är det någon här som har en som ligger och skräpar hemma hör av dig så köper jag den gärna. Tips på var jag kan få tag på boken är mkt välkomna !!

Mvh Karl
 
Ursäkta!
Var precis inne på deras sida och såg att den var slutsåld...
men de kanske vet nå´n som har den ändå.
 
Hej.
Tänkte höra med er gott folk om någon vet var jag kan få tag i "Klätterguide Bohuslän". Sprang runt i alla butiker i göteborg som är återförsäljare utan att få tag i ett ex. Har även mailat bohusläns kk utan något svar. Är det någon här som har en som ligger och skräpar hemma hör av dig så köper jag den gärna. Tips på var jag kan få tag på boken är mkt välkomna !!

Mvh Karl

Jag har också letat men inte hittat. Den finns dock att låna på stadsbibblan (men må belsebub ta den som inte lämnar igen den :))

Läge för nytryck kanske?
 
Bokus i Lysekil brukade i alla fall ha den inne när jag bodde där nere, flyttade förra sommaren så ingen aning om hur det ser ut nu men kan ju vara värt att kolla upp.
 
bokus

Ringde bokus men dom hade slutsålt tyvärr. Men skam den som ger sig.... Tänkte jag skulle ner till bohuslän i helgen och klättra lite så en förare hade inte varit fel.
 
Uteguiderna i Uddevalla och Nautopp i Lysekil vet jag har haft den också.
Värt ett försök!
 
Föraren är slut slut slut...tyvärr.Kanske ska vi trycka upp ngr ex tills vi fixar en ny o uppdaterad version.Suget finns ju!
 
Verkar som jag får invänta nytryck. Bohusbergen.se får duga så länge. Någon som har tips på klippa med lätta fina leder förutom lyse kyrka som jag varit på tidigare?
 
nu ger jag upp på riktigt. bokjävlen är officiellt slut. efter samtal med upplevelsebolaget som tipsade om stenungsunds bokhandel och oslo sportlager så kastar jag in handuken, jag viker mig. antag utmaning och hitta ett ex!!

KP
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
henkaj Bohusföraren Klättring allmänt 5
Razor Den nya Bohusföraren har lämnat tryckeriet Klättring allmänt 0

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.