Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
I Örebro finns det massor av stora fina blåbär. Finns det några Hjortron där uppe då? Tänkte ju åka dit för att plocka hjortron och blåbär men kanske inte är någon idé?
I Örebro finns det massor av stora fina blåbär. Finns det några Hjortron där uppe då? Tänkte ju åka dit för att plocka hjortron och blåbär men kanske inte är någon idé?
I småland är det väldigt spridda skurar, spenderade 3 timmar i söndags och fick bara ihop 2.5 liter. åkter lite mer söderut ikväll til kompisen och plockade ihop 10 liter på 2 timmar. Så det är en jäkla skilland på olika ställen. Troligtvis har väl frosten tagit en hel del härikring då vi brukar ha det rätt kallt.
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...