Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Billigaste vägen till Narvik alt. Lofoten med omnejd?
Tänker att jag vill se midnattsolen för första gången till sommaren. Problemet är att jag är student och har den ekonomiska situation som följer därav. Har du några tips till mig? Kanske också idéer om ställen jag absolut inte får missa.
Tänker att jag vill se midnattsolen för första gången till sommaren. Problemet är att jag är student och har den ekonomiska situation som följer därav. Har du några tips till mig? Kanske också idéer om ställen jag absolut inte får missa.
Billigaste sättet att ta sig till Narvik från Göteborg är nog att ta tåget via Kiruna. Sittplats Uppsala - Narvik fick jag hosta upp 450kr för i sommras. Priset är(var) detsamma oavsett var i från man reser. Kanske att dom höjt priserna nu men jag tror inte det.
Ta med sykkel og telt. Ta Hurtigruten til sydspissen av Lofoten, bruk noen dager på at sykle gjennom Lofoten og til Svolvär.
Hurtigruten fra Svolvär - Bodö. Samme vei tilbake til Oslo. Se kart
Jag gjorde min första vintertur på 10 år genom Sareks södra gränstrakter mellan den 27:e mars och 5:e april. Den var tänkt att gå genom Änok, ...
3 kommentarer
Kan du verkligen se en elftedel av Sverige från Kebnekaise? Det låter imponerande – men är det sant? Jag testade påståendet, från svenska fjäll till ...
Näst sista etappen! Mer om det snart. Men först ngt om ngt som ligger varje turåkare varmt om hjärtat: mat!
På de flesta depåstopp har det funnits ...
1 kommentar
Det handlar inte bara om lättare utrustning; det handlar om att välja det som verkligen betyder något för ditt äventyr, sortera bort saker som inte ...
1 kommentar