Billig 3-säsongs sovsäck?

Nu måste fotbollssäsongen flyttas...

...eller så måste det ses som normalt att hetsa upp sig i TV-soffan.Att hata i 90 min är en bra sak,man får ur sig mycket skit ur systemet.

peter

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Vad som är billigt och dyrt är förstås olika också vad som är tungt och lätt. Till kostnaden skall man också förhålla sig till ett livscykelperspektiv dvs man vill ju inte köpa något som man inte kommer använda om två år.

För en 7-8 år sedan köpte jag en måttsydd dunsäck från en tillverkare i Polen med väldigt fin och hög kvalité. Den kostade mig 1300kr vill jag minnas med frakt vilket då var ung hälften mot vad en svensk dunsäck kostade vid tidpunkten plus det faktum det kanske är lite si och så med att få den i rätt längd.

Idag är jag fortfarande väldigt nöjd med sovsäcken och jag sover lika gott i den nu som innan.

Länk till den Polska tillverkaren
www.roberts.pl

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips