Bevaka tråden funktionen aktiveras automatiskt?

Jag följde länken i mailen för att stoppa dem, vilket fungerade såpass att de slutade komma.
Men likt ålänning vill jag få mail ifall jag får meddelande här på utsidan men inte önskar mail för inlägg i trådar, bevakade eller ej.

clindh

Forumvärd
ill jag få mail ifall jag får meddelande här på utsidan men inte önskar mail för inlägg i trådar, bevakade eller ej.
Det borde vara denna då:
Screenshot 2020-09-09 at 15.02.35.png

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

clindh

Forumvärd
Men det verkar vara lite av "allt på" eller "allt av" numera. Så vill jag inte ha det.
Jag skulle vilja ha det så här: som standard är bevakning av. VIll jag bevaka en tråd så måste jag aktivt välja detta för juste den specifika tråden. Jag önskar inte bli notifierad om någon nämner mig eller svarar mig i en tråd jag inte bevakar.
I gamla forumet fanns en kryssruta när man skrev inlägget, men här får man efter att man skrivit inlägget klicka på Bevaka (samma ställe om man vill sluta Bevaka)

Screenshot 2020-09-09 at 15.05.51.png

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips