Mer Kebne
Hej!
Ytterligare input:
Jag hade tänkt mig mer ett besök på Kebne. Typ 4-5 dagar med två dagars försök att nå toppen, alt kanske försöka gå både den västra och östra leden upp. Har förut vandrat upp på Kilimanjaro, har fjällvandrat max 3 dagar i Sverige, vandrat i Dolomiterna och så, men jag är ingen utpräglad vandrartyp utan gillar klättring mer och då mest inomhus för att jag inte har så mkt utrustning. Så för mig är det mest en kul grej om jag skulle få knata upp på Kebnekaise!
Jag har mest tittat på att flyga från Sthlm den 14:e augusti och åka åter den 18:e. 3 nätter på Kebne fjällstation i flerbäddsrum, sista natten i Kiruna då flyget går för tidigt för att passa med länsbussen. F.n. kostar flyget 1.236 kr på det datumet och bäddar finns lediga på fjällstationen.
Jag är en sportig, vältränad singeltjej från Stockholm, född på sextiotalet, men sprungit maraton senast i år, tagit en Svensk Klassiker osv.
Har fått ett svar so far, får se om jag får fler ;-) Kom på att min info var lite knapphändig, därav detta inlägg!
Tjingeling!
/ Annica