Berghaus

• Trådstartare mklinga@swipnet.se (Mikael)
  • Start datum

mklinga@swipnet.se (Mikael)

Gäst
Kan någon tipsa mig om vart jag kan lämna in mina Berghaus kläder för reparation bla dragkedjan behöver bytas. Finns det något butik i Sverige eller måste jag skicka dom utomlands.Lämn gjärna tips, tackar på förhand.

davidd.elmfeldt@connecta.se (david elmfeldt)

Gäst
Naturkompaniet

Om jag inte minns fel så har Naturkompaniet på Hantverkargatan denna service. Kolla om det stämmer.

Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!

mklinga@swipnet.se (Mikael)

Gäst
Vilken stad.

Tack för svaren jag fått , undrar bara i vilken stad som menas när det gäller "Naturkompaniet - Hantverkargatan".

Anonym från gamla forumet

Gäst
Lagning av gore-tex kläder

På Naturkompaniet på Hantverkargatan i Stockholm finns det ett annat företag som inte gör annat än att laga gore-tex kläder. Prova där!

david.elmfeldt@connecta.se (david elmfeldt)

Gäst
Stockholm

sorry, kom också på att jag glömde skriva detta

Aktuellt

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.