Bästa maten

Blåhammaren är känd för sin goda mat =)

"Gemytlig matsal med populärt kök som serverar bl a klassisk fruktsoppa, middagar och frukost. Fullständiga rättigheter. Middag bör förbeställas."
[Ändrat av emmarah 2003-06-17 kl 12:56]

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Salto!!!

Salto har suveränt käk! Dessutom en oerhört mysig station, lite soft sådär och med trevlig personal. Inte alls lika hetsigt och "ja' ba' så j-la cool ba' guide liksom på Keb ba'" som på vissa andra ställen (inget nämnt, inget glömt... ;).

Om man gör Sarek så är Saltoluokta den givna slutpunkten! Vackert som tusan är det också...

:) /Lotta

salto=usch

har hört så mycket om salto och dess goda mat men det visade sig vara den sämsta maten jag ätit i fjällen och då hade jag levat på frystorkat i 6 dagar. nä tacka vet jag keb klart den bästa maten

Salto

Jag har visserligen inte varit på så många fjällstaioner men när jag var på salto sommaren 2001 så var det otroligt bra mat. Bara maten gjorde det värt att återvända dit.

Salto är nog bra

Jag har varit på Salto en gång, i påskas, och åt fläskpannkaka till lunch. Det var banne mig den godaste fläskpannkaka jag ätit och lasagnen som de plockade fram sen var inte dum heller. När de sen bar in tårta till efterrätt så var lyckan gjord, fast det händer nog bara dagen efter den stora påskmiddagen när det fortfarande finns rester kvar...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips