Bästa liggunderlaget?

Skriver en ny tråd finns säkert fler redan ang liggunderlag .

kollar med er som har mer erfarenhet än mig ang liggunderlag ;),eftersom det är en djungel med liggunderlag.

vilket är det bästa tresäsongs och som är lätt och blir litet när man packar det och inte prasslar för mycket och inte för hal yta ,inte för smalt,vill inte få känslan att man glider av det när man ligger på det.

Och gärna till bra pris.nu har jag ett gammalt exped syntmat 7, det är dax att byta ut det o det måste ju ha kommit massor av mycket lättare och bättre liggunderlag på marknade!? ;)Så kom med era erfarenheter och tips På liggunderlag.

Senast ändrad:

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Är det någon speciell modell du tänker på då??;)

Har både rektangulära och mumie formade synmat och synmat UL och Winterlite. Gillar rektangulära och min Exped chair kit.
Alla är 7cm tjocka. Smaksak med modell men de prasslar inte mycket, är bekväma lätta och bra att fylla/tömma. Slipper mögel innuti mha pumppåse.

Finns det det lätta och bra liggunderlag som är lite bredare typ 60 cm och ca 185 som ni kan rekommendera ??

Finns det det lätta och bra liggunderlag som är lite bredare typ 60 cm och ca 185 som ni kan rekommendera ??

Exped Synmat 7 MW, kanske inte det allra lättaste men troligen lite mer pålitligt och bekvämt. Jag själv är över 190cm, så använder Synmat 7LW, min dotter 7MW. Rekommenderas klart över de smalare varianterna.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips