Bäst proteinpulver för bulk?
- Trådstartare Gonkan
- Start datum
Hej, du ska inte köpa ett vanligt proteinpulver utan en variant som denna:
Dessa innehåller alltså betydligt mer kolhydrater och maltodextrin och är ämnat just för personer som har problem med att öka sin volym. Finns ju hundratals märken att välja bland så någon nyttig, naturlig, ekologisk variant hittar du nog.![]()
Köp Supreme Mass, 1530 g, Choklad - Gymgrossisten.com
Beställ Supreme Mass, 1530 g, Choklad från Star Nutrition - Fri frakt från 499kr ✓ Fri retur ✓ Prisgaranti ✓ Snabb leverans ✓ Säkertwww.gymgrossisten.com
Kan man ju också ha som "nödmat" i sin hemberedskap. Fyllt av näring i pulverform![]()
Finns inga proteinpulver som är nyttiga eller har nån bra effekt på kroppen.
Ät proteinrik mat istället. Nötter, kött, fisk, linser m.m.
Du kan inte uppnå nåt genom att försök äta mycket av ett visst näringsämne. Det är en seglivad myt som cirkulerar runt gymmare
Vad intressant! Ens egen bild av sig själv är inte alltid det sanna, tack för ett bra svar!Finns väl massor med mass gainers, knappast är något av dem nå värst nyttiga då många av dem får kalorierna från snabba kolhydrater. Dock är det 99% chans att du inte har svårt att gå upp i vikt pga något biologiskt utöver hunger. Med något hormonfel så brukar det även vara högst 200 kaloriers varians på personens TDEE vilket knappt är en Snickers. Trodde själv att jag kunde äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt då jag var yngre men efter jag började träna hårt och faktiskt äta så har jag motsatta problemet![]()