AndreasBlomquist; sa:En släng av avundsjuka kanske?
det här är min favorit!!
när man inte har samma åsikt så är man avundsjuk..? eller du kanske insinuerar på att jag är för fattig för att köpa en jacka i den prisklassen?
AndreasBlomquist; sa:En släng av avundsjuka kanske?
-Patric-; sa:..sen om du känner dig lurad efter att ha pyntat 6000:- och måste kalla alla andra för lekskoleungar så ere nog ditt problem..
-Patric-; sa:AndreasBlomquist; sa:En släng av avundsjuka kanske?
det här är min favorit!!
när man inte har samma åsikt så är man avundsjuk..? eller du kanske insinuerar på att jag är för fattig för att köpa en jacka i den prisklassen?
Hertz; sa:Patric är rädd att nån annan ska skriva fler inlägg än honom. Därför är han lite putt. (Jag antar att han skrivit flest här på utsidan, annars så jagar han den platsen)
// Mattias
sandwichman; sa:-Patric-; sa:AndreasBlomquist; sa:En släng av avundsjuka kanske?
det här är min favorit!!
Du verkar lite grinig Patric. Är det någon som varit elak mot dig?
EmSt; sa:Varför måste man sträva efter ett märke? Asterix är bara dyra så de går bort på en gång. Då lägger jag hellre pengarna på att komma ut i naturen, motorcykeln, bilarna, huset eller ungarna och så frun då.
Jag ser inte att det är minsta ekonomiskt försvarbart att köpa en Asterix jacka eller motsvarande prisklass när det finns exakt lika bra (på papperet) för halva priset eller mindre.