Arctic alpine design, Ice evolution

Hej på er!

jag har en sovsäck som heter Ice Evolution, tillverkad av Arctic Alpine Design. Det är en rejäl syntetsovsäck. Det jag undrar är om någon vet vad den ska klara för temperaturer?

Hej igen, inga svar ännu på sovsäcken så jag testar igen och ser om det är någon här som har en aning? Det gällde alltså temperaturrekommendationer på sovsäck, arctic alpine design; Ice evolution :)

Hej igen, inga svar ännu på sovsäcken så jag testar igen och ser om det är någon här som har en aning? Det gällde alltså temperaturrekommendationer på sovsäck, arctic alpine design; Ice evolution :)

Menar du att Northstar inte har svarat på 3 dagar, skamlig (OBS Ironi!) Dags att ringa dom kanske?

Aktuellt

Utsidan blir mediapartner till Outdoor Festival STHLM

En stor tältkåta med många människor samlade runt
Den 23–24 maj 2026 samlas friluftsintresserade på Djurgården i Stockholm. Som Plus‑medlem kan du boka festivalens äventyrspass gratis!

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Vinn skidstavar från Akka!
Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”
I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.
Från den 1a till den 6e är det sällan 3 dagar. Även om man räknar med att de fick mailet den 2a (eftersom TS postade om det mitt i natten den 1a) så är det 5 dagar (om man antar att han mailade på morgonen den 2a).

Hur som, ingen aning om komforttemperaturen på den säcken. Maila dem igen eller ring dem så borde du väl kunna få ett svar tycker jag.

Från den 1a till den 6e är det sällan 3 dagar. Även om man räknar med att de fick mailet den 2a (eftersom TS postade om det mitt i natten den 1a) så är det 5 dagar (om man antar att han mailade på morgonen den 2a).

Hur som, ingen aning om komforttemperaturen på den säcken. Maila dem igen eller ring dem så borde du väl kunna få ett svar tycker jag.

Jobbar dom lördagar och söndagar ?

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.