Arctic alpine design, Ice evolution

Hej på er!

jag har en sovsäck som heter Ice Evolution, tillverkad av Arctic Alpine Design. Det är en rejäl syntetsovsäck. Det jag undrar är om någon vet vad den ska klara för temperaturer?

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Hej igen, inga svar ännu på sovsäcken så jag testar igen och ser om det är någon här som har en aning? Det gällde alltså temperaturrekommendationer på sovsäck, arctic alpine design; Ice evolution :)

Hej igen, inga svar ännu på sovsäcken så jag testar igen och ser om det är någon här som har en aning? Det gällde alltså temperaturrekommendationer på sovsäck, arctic alpine design; Ice evolution :)

Menar du att Northstar inte har svarat på 3 dagar, skamlig (OBS Ironi!) Dags att ringa dom kanske?

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!
Från den 1a till den 6e är det sällan 3 dagar. Även om man räknar med att de fick mailet den 2a (eftersom TS postade om det mitt i natten den 1a) så är det 5 dagar (om man antar att han mailade på morgonen den 2a).

Hur som, ingen aning om komforttemperaturen på den säcken. Maila dem igen eller ring dem så borde du väl kunna få ett svar tycker jag.

Från den 1a till den 6e är det sällan 3 dagar. Även om man räknar med att de fick mailet den 2a (eftersom TS postade om det mitt i natten den 1a) så är det 5 dagar (om man antar att han mailade på morgonen den 2a).

Hur som, ingen aning om komforttemperaturen på den säcken. Maila dem igen eller ring dem så borde du väl kunna få ett svar tycker jag.

Jobbar dom lördagar och söndagar ?

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.