andra troll som bla tekniken bleknar jämfört med dig.
Och vad ger dig rätt att döma andra och kalla andra för div. tillmälen? Jag kommer att hålla ögonen på dig och spara loggarna. Du har ingen aning om vem jag är.
andra troll som bla tekniken bleknar jämfört med dig.
Och vad ger dig rätt att döma andra och kalla andra för div. tillmälen? Jag kommer att hålla ögonen på dig och spara loggarna. Du har ingen aning om vem jag är.
*sparkar av skorna och öppnar en påse chips*
Och du har nu även indrekt hotat mig, genom att antyda jag inte har en aning om vad du är kapabel till.
Och så var det det där med läsförståelsen också, vem jag är är en sak, vad jag är kapabel till har jag aldrig nämnt nåt om, håll isär sakerna.Du har ingen aning om vem jag är.
*sparkar av skorna och öppnar en påse chips*
Lite popcorn ikväll kanske, och ett par bärs?
*åker och handlar*
Allemansrätten. Där ser det ut som om någon som niking lobbat i olika namn mot allemansrätten.
Hoppas de kollar efter unika ip nummer.
"LRF slår samtidigt vakt om den grund för människors möjlighet att fritt vistas i naturen som allemansrätten ger. Den är ett värdefullt inslag i den svenska kulturen som skall respekteras. LRF anser att det är särskilt viktigt att barn och ungdomar kommer ut i skog och mark för att tidigt lära sig att läsa landskapet och att uppträda hänsynsfullt."Här är LRF:s kommentarer på Sandell och Svennings utredning http://www.lrf.se/PageFiles/65182/Allemansrätten och dess framtid, remissyttrande 2012.doc
/Niklas