Åka till alaska

Ser väl ut som en typisk ungkarlslya :)
Det verkar inte vara så trevliga omgivningar, kan tänka mig vad som flyger omkring i björkskogen.
Lite mer bilder på området vore kul.

Myggfritt och knottfritt nästan..
Hela området är skogsbelagda berg och dalar med lån älv

Vi är på 400m asl men omgivande terräng kankse går uppåt 600m asl - fint som fan när man får utsikt.

Idag blir det fiskeexpedition iaf , morgon här nu och grizzlyn har inte hämtat sig en fru o vi som springer lmkring här uppklädda som prinsessor och väntar på att bli den utvalda - snyft.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Bild på det, tack!
happy0030.gif

Jävla massa höjdmetrar idag i tääääät granskog 45-60 graders lutning längs en å- bara dom 4 senaste timmarna....vi stack imorse zulu time

Björnskitar,älgskitar och varg lr coyote spår - dagens enda ripa blev skrot då hagelsvärmen var lika stor som fågeln pga skjutavstånd.
Annars har det var fågelbröst varje dag

Bilagor

• 20180829_183537.jpg
    20180829_183537.jpg
    25.4 KB · Visningar: 1,184
Kanske aningen OT men jag ramlade över en fascinerande cykeltur med insprängda vandringar. Storslagna landskap glaciärer mm https://youtu.be/juM3ZOIALa8 en hel sommars äventyr från Anchorage via Klippiga bergen och Banff till Alberta. 700 mil cykling nedklippt till 18 min. Sevärd!

Thure

Haha kanske det - jag har gått vidare från Engbloms projekt och drar vidare genom Us and A - är i Fairbanks och flyger vidare till helgen.

Har varit ute sedan 15 juli och har två veckor kvar

Ska snatta lite kex o tugga på i helgen

Trevlig runda där uppe han bjöd på annars

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips