Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Åka till alaska
- Trådstartare Engblom
- Start datum
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Haha! Låter kul som fan asså bara man slipper klämmas ut genom en björnringmuskel!
Michael,
Här har du namn osv till en Norsk man som jobbat länge i Alsaka. Jag vet inte om han är villig att hjälpa dig - men det är en bra man så jag tror att du kan få råd osv från honom, samt kanske hjälp - och jag tror också att han delar med sig av sina erfarenheter - om han anser att du ör vettig
Lycka till - och hälsa från mig !
Gjermund Roesholt
30 Green Crescent
Y1A 4R9 Whitehorse
Yukon, Canada
E-Mail: grosholt@gmail.com
Phone: +1 (867) 668-3097
Cell: +1 (867) 335-6696
Gjermund har en jaktcamp och tar emot betalande kunder - och han är en av mina kunder.
Här har du namn osv till en Norsk man som jobbat länge i Alsaka. Jag vet inte om han är villig att hjälpa dig - men det är en bra man så jag tror att du kan få råd osv från honom, samt kanske hjälp - och jag tror också att han delar med sig av sina erfarenheter - om han anser att du ör vettig
Lycka till - och hälsa från mig !
Gjermund Roesholt
30 Green Crescent
Y1A 4R9 Whitehorse
Yukon, Canada
E-Mail: grosholt@gmail.com
Phone: +1 (867) 668-3097
Cell: +1 (867) 335-6696
Gjermund har en jaktcamp och tar emot betalande kunder - och han är en av mina kunder.
jaktliscens
Det är nog inga större problem med det. Du är svensk och visar upp dessa liscenser som du har På 80talet var det ett krav på att kvittera ut ett vapen klass 1 om du skulle bila runt i det område du ska till
Nej jag är ingen datanörd så någon blogg har jag inte . jag står fortfarande i startgroparna . men jag får la dokumentera med bilder o text när jag har /om kommit hem .
Det är nog inga större problem med det. Du är svensk och visar upp dessa liscenser som du har På 80talet var det ett krav på att kvittera ut ett vapen klass 1 om du skulle bila runt i det område du ska till
Jag ska åka till Alaska i augusti 2017 . jag vill ha hjälp med att köpa hagelgevär i Alaska . jag har gevär hemma och vapen licens så jag skulle kunna ta med mig detta men hur gör man villka blanketter måste jag fylla i . jag vill även köpa en gammal bil hur gör man detta enklast . jag ska stanna i en månad detta är första gången jag ska åka till Alaska . jag har köpt en liten markbit 5 mil norr om Fairbanks som jag ska åka till och vara på .
Mycket intressant resa, Hör gärna av dej, Har faktiskt tänkt mej göra samma resa ,och till samma plats! cjohansson756@gmail.com
Aktuellt
ANNONS
Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Jägarkalle inte svara
Han har svarat . Inget bestämt .
Ingen som ska med ? köp flygbiljetten bara så löser jag maten om ni jobbar alltså .
Nära nu . har ni fixat pass ,
http://fnsb.maps.arcgis.com/apps/So...ex=-16477857,9633570,-16477427,9634179,102100
Björnspår?
Liknande trådar
- Svar
- 45
- Visningar
- 8 K
Dela: