Det framgår inte när du tänker göra det? Gör du det nu när vattnet är kallt kanske det kan vara vissa risker, men sommartid är det ju inga som helst problem.
Nån gång efter vårdagjämningen och innan höstdagjämningen.
Det framgår inte när du tänker göra det? Gör du det nu när vattnet är kallt kanske det kan vara vissa risker, men sommartid är det ju inga som helst problem.
Well, min taskigt utformade ironi gick inte hem....
Jag går över i explicit version istället: menar du allvar Kajaktist?
Har du gått med på ett vad?
(Jodå, jag skyller fortfarande på febern.)
Vet jag inget om. Men jag tror att en hyrd "vanlig" kajak helt enkelt ger dig annan glädje och trygghet. Nästan oavsett var du paddlar, och när... (Nu kommer säkert Jamo igen, och det är bra han har koll på det uppblåstbara.)Jag kanske bör hålla mig till årstaviken.
Vet jag inget om. Men jag tror att en hyrd "vanlig" kajak helt enkelt ger dig annan glädje och trygghet. Nästan oavsett var du paddlar, och när... (Nu kommer säkert Jamo igen, och det är bra han har koll på det uppblåstbara.)
Annars tror jag inte att det behöver vara så farligt egentligen. Men det kan säkert vara mycket trafik vid fel tid, och iskallt i vattnet en annan.
Typ; ut i naturen istället?
Om du är rädd för vatten båtar å blåst i din uppblåsbara leksak så tycker jag att du som föreslagits istället hyr en sjösäker å snabb kajak så din tur blir en positiv upplevelse!
/Janne
=Patric Petersson;341750]Vet jag inget om. Men jag tror att en hyrd "vanlig" kajak helt enkelt ger dig annan glädje och trygghet. Nästan oavsett var du paddlar, och när... (Nu kommer säkert Jamo igen
Nä, inte naturen. Jag har ingen bil.