Är det någon som har en bra cykel att sälja

Cykel att selja

26" Muontenbike Marvil "Mont blanc" 524, ram large (crommoly), med Manitoi Magnum dempare fram, vexkslar STX-RC/ALVIO, skärmpacket, 2*drikkeshålare, sadelväska med ex.slang och verktygssats, blackburn cykelpump. Uttaget Augusti 2000. Endast tästkört, som ny. Nypris cykel 6500 med utrustning, dempare 2500, seles 5000, med utrustning (vinterpris). Snygg: Ring 070 5732761. Margon. Alternativt maila mrj_no@hotmail.com. Cykeln kan sändes som busgods. Cykeln finns i Kalix- Norrbotten.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Cykel

Hej,
Jag har en hoj att sälja som jag själv kört vätternrundan på ett par gånger:

Diamond Back Podium Racer i Mkt bra skick, Shimano RSX/105 koponenter, styv Alu Ram, Shimano integrerade växel/bromshandtag, Gått ca 300 mil. En perfekt träningscykel som du garanterat kommer ha roligt med.
Finns i GBG
dfornell@volvocars.com

cykel till salu

Jag har en racercykel till salu, som åkt vätternrundan på ett par gånger. Jag köpte den begagnad men jag tror att den är ca 5 år gammal. Det är en röd miyata 14 växlad i mycket fint skick. Växlarna är shimano exage 400 EX./ Fredrik

frean088@student.liu.se

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips